Jarní proběhnutí - 8. kolo Zimní hradubické ligy 2003/2004 Datum: sobota 6. 3. 2004 Sraz: parkoviště u areálu firmy HTT Tesla „Na Kokešově“, cca 100 m severně od odbočky na Lány na Důlku ze silnice 322 Pardubice – Přelouč cca 8 km západně od Pardubic Mapa: Sekerka, 1:15000, E 5 m, stav 1998 (pozor – v terénu probíhá poměrně výrazná těžba dřeva, nové paseky i v blízkosti kontrol nejsou v mapě zakresleny), mapa není vodovzdorně upravena Terén: typický příměstský les, rovinatý, hustá síť cest, velká rozmanitost porostů i podrostu Přihlášky: do 28. 2. 2003 na e-mail lpu@vco-ob.cz Vklady: 20 Kč za osobu, platí se při prezentaci (PHK, LPU, SHK startovné neplatí) Prezentace: 9:30 - 9:40 hod. Forma závodu: scorelauf s hromadným startem s různě bodovanými kontrolami a s jednou prémiovou „pohyblivou“ kontrolou Délka závodu, resp. časové limity + čas hromadného startu dané kategorie: HE: 50 min., 10:00 hod. DE 50 min., 10:00 hod. H: 40 min., 10:05 hod. D: 40 min., 10:05 hod. HK: 30 min.,10:10 hod. DK: 30 min., 10:10 hod. Forma ražení: klasické kleště + papírové průkazky Pozor: Mapa, resp. terén závodu, jsou rozděleny skoro přesně na polovinu frekventovanou silnicí č. 322 (výpadovka z Pardubic směr Přelouč, Kolín, Kutná Hora) a několika dalšími méně frekventovanými silnicemi. Díky formě závodu (scorelauf) nebylo možné za jistit přebíhání silnic v jediném hlídaném místě s regulací dopravy. Dbejte proto prosím při přebíhání silnic v průběhu závodu opravdu zvýšené opatrnosti!!! Pravidla pro stanovení pořadí: V terénu jsou umístěny kontroly s bodovou hodnotou v rozmezí 1bod – 3body – 5bodů. Bodová hodnota jednotlivých kontrol bude uvedena v popisech kontrol na shromaždišti. Kontroly jsou v mapě standardně očíslovány pořadovým číslem (NE kódem kontroly!!!) – p ovinností každého závodníka je, z důvodu vyhodnocení výsledků, razit kontrolu daného pořadového čísla do příslušného (shodně očíslovaného) políčka v průkazce. Pozor - jakákoliv záměna v ražení kontrol má za následek nezapočítání dané kontroly (kontrol) d o celkového výsledku závodníka bez možnosti podání protestu!!! Na shromaždišti bude uveřejněn „jízdní řád“ pohyblivé prémiové kontroly, jejíž bodová hodnota je 20 bodů. Pohyblivá kontrola je reprezentována pořadatelem, který se podle „jízdního řádu“ pohybuje po různých kontrolách v terénu. Pořadatel je vybaven klešt ičkami a vždy po určený časový úsek na některé kontrole orazí tam přiběhnuvším závodníkům do průkazky do políčka R prémiovou kontrolu. Prémiová kontrola bude oražena všem závodníkům, kteří na ni dorazí ve stanoveném časovém úseku bez ohledu na případnou frontu – buďte k sobě prosím ohleduplní. O pořadí rozhodují následující kritéria: a) Pro závodníky v časovém limitu – bez ohledu na dosažený čas – počet získaných bodů. Při rovnosti bodů rozhoduje dosažený čas. b) Za překročení časového limitu jsou závodníkovi odečteny 2 body za každou započatou minutu nad stanovený limit. Při rovnosti bodů rozhoduje dosažený čas. c) Při shodnosti dosažených bodů i času rozhoduje to, zda má závodník oraženou prémiovou kontrolu (přednost má závodník s oraženou prémiovou kontrolou). d) Při shodnosti dosažených bodů, času i prémiové kontroly rozhoduje více oražených kontrol s nejvyšší bodovou hodnotou (přednost má závodník s více oraženými 5-ti bodovými nebo 3-bodovými kontrolami) e) Při shodnosti kritéria d) jsou závodníci uvedeni ve výsledcích ve shodném pořadí.